מה כבר ביקשתי? בעל מקצוע שיגיע בזמן?

השיר "מחכה לו שיבוא" יכול לתאר אחד לאחד את היחסים שלי עם בעלי מקצוע. עכשיו, פס-הקול הזה השתנה. טור אישי של מישהי שהאופטימיות חזרה לה לחיים…

user-photo
רווקה והעיר הגדולה

מעיין, 32, אחרי עשור בת"א אפשר כבר לקרוא לי תל אביבית. לא יכולה בלי: אספרסו וסנצ'י הכלבה שלי..

כשהייתי ילדה ואמא שלי הייתה מתאכזבת ממשהו שלא עשיתי, היא הייתה אומרת: "אפשר לחשוב מה כבר ביקשתי?" (עכשיו תדמיינו את זה בטון 'פאסיב-אגרסיב' פולני קלאסי), הטרגדיה היא שככל שאני מתבגרת (בחודש הבא 32, תודה רבה) אני מוצאת את עצמי משתמשת במשפט הזה כמעט בטבעיות, ולאחרונה הוא הפך לסוג של מנטרה.

מה היה הטריגר אתם שואלים?

במילה אחת: כיור

בשתי מילים: כיור וסתימה

ב-6 מילים: כיור וסתימה שגרמו לי לרצות למות

בהתחלה, כששטפתי כלים, המים עוד היו יורדים לאט לאט בכיור (ואני? שיקרתי לעצמי שזה עוד יסתדר מעצמו). אבל בפעם החמישית ה"טריק" הזה כבר לא עבד ונשארה לי בכיור של המטבח בריכה מטונפת של מים, שמן, קליפות גזר שצפות להן בסבבה וקצת פסטה.

הגיע הזמן לבקש עזרה
כשהבנתי שזה לא לעניין להמשיך לשטוף כלים בכיור של השירותים או לאכול מכלים חד פעמיים, החלטתי לשים לזה סוף והתקשרתי ל-3 אינסטלטורים שעלו לי בחיפוש בגוגל. הראשון הבטיח "5 דקות חוזר אלייך!" – מה שלא קרה עד עצם היום הזה. השני רצה  1,000 שקלים על העבודה ובמזומן, והשלישי קבע איתי והבריז.

אלוהיי הפייסבוק, תציל אותי
אז אחרי כל העצבים הגיע שלב הרחמים העצמיים, שאחריו החלטתי לעלות סטטוס בפייסבוק, והוא הולך ככה: "הצילו! המלצות על אינסטלטור – דחוף!!!!"
מכל השמות ומספרי הסלולאריים שהופיעו לי בתגובות, קפצה לי התגובה של נועה, שלמדה איתי באוניברסיטה ואצלה מילה זו מילה.
היא כתבה לי על השירות של Fixit Joe שבנוי על אותו עקרון מהפכני כמו Get Taxi. ומאגד מאגר של אנשי מקצוע שנבחרו בפינצטה ופותרים לך כל תקלה בבית. ובחיי שיש שם ה-כ-ו-ל: משרברב, דרך חשמלאי ועד "הנדימן" שמתקין מדף וצובע שידה.

36  דקות וחזרה לי שמחת החיים
כן, קראתם נכון – פחות מ-40 דקות מהרגע שהתקשרתי למוקד הטלפוני של Fixit Joe  -דני השרברב הנבחר (והחתיך!) הגיע.

כמו בקומדיה רומנטית עם סוף טוב – אחרי 36 דקות מהרגע שסגרתי את הטלפון (הם מתחייבים על מקסימום שעה) – דני הגיע חמוש במדים עם לוגו של Fixit Joe, שבידו הימנית ארגז כלים ועל פניו חיוך אבירי. הוא ניגש לכיור, פירק את הצנרת, הרכיב את הסיפון וייבש עם סמרטוט את כל הרטיבות שהייתה בארון שמתחת לכיור.

כששאלתי אותו כמה אני חייבת לו וחיכיתי ל"מכה", הוא ענה לי "מה זאת אומרת כמה? יש מחירון." הוא הוציא מהתיק את המחירון שהיה הוגן לכל הדעות, וה"דובדבן שבקצפת" היה שיכולתי לשלם בכרטיס אשראי.

מהפכה בשירות, במהירות ובתשלום. איך לא חשבו על זה קודם?
אם תשאלו אותי, עד היום כמעט ולא נתקלתי בשירות שבאמת הקל לי על החיים. לדעתי Fixit Joe עושה את זה ובגדול. מאז אותו יום, בכל פעם שחבר או חברה זקוקים לאיש מקצוע – אני מפיצה את הבשורה ומספרת להם על השירות שעובד עם מחירון ובלי התחכמויות, ששעה שקובעים איתך זה "על הדקה" (ולא על פי אזור הזמן של סין) והכי חשוב מבחינתי זה שהתיקון מגיע גם עם ביטוח וגם עם אחריות, מה שנותן לי הרבה שקט. כי מה כבר ביקשתי?

לסיכום, אם גם לכם נמאס מהחאפריות הישראלית, והתקלות בבית גדולות עלייך, עשי לעצמך טובה ותחייגי ל-1800-900-9101800-900-910 

יש לכם בעיה שדורשת תיקון? צריכים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם

* השירות ניתן מאזור זיכרון יעקב ועד אשדוד

הנני מאשר קבלת חומר שיווקי בכפוף לתנאי השימוש

שינוי גודל גופנים